weer een week voorbij - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Eva Gabriëlle Jong - WaarBenJij.nu weer een week voorbij - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Eva Gabriëlle Jong - WaarBenJij.nu

weer een week voorbij

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva Gabriëlle

17 September 2010 | Bosnië en Herzegovina, Mostar

We zijn een week verder! Het was een normale week school maar op een UWC is een normale week eigenlijk nooit normaal.


Zaterdag had ik de presentatie voor de diplomaten uit Scandinavië waarover ik in mijn vorige blog schreef. Het ging goed en ik ben tevreden en volgens een leidinggevende waren wij de beste. :)


De hele week stond in het teken van deadlines en studeren. Vandaag is de officiële Extended Essay deadline maar die heb ik al een hele tijd geleden ingeleverd. Een groot voordeel op mijn co-years! Gisteren heb ik eindelijk mijn TOK voor een groot stuk afgemaakt. Natuurlijk moet het nog wel verbeterd worden maar daar heb ik de komende maand voor.

Naast school zijn er natuurlijk ook nog belangrijke dingen. Zo heb ik afgelopen week een potje voetbal gespeeld met bijna alleen maar jongens. Het was heel leuk en sport werkt natuurlijk altijd goed tegen alle stress die hier heerst. Ook wordt er op dit moment veel uitgegaan, ik ben meerdere keren per week wel even in de stad te vinden.
Meerdere mensen doen dit om even uit de UWC-sferen te komen die in onze residentie en school hangt.

Gelukkig lukt het ook om veel te slapen. Het is hier toch een vermoeiende tijd en dan heb ik minstens 7 uur per nacht nodig. Tot nu toe is het geen probleem!

Ik kan dus concluderen dat het goed gaat! Druk maar leuk :)

  • 17 September 2010 - 18:53

    Katrien:

    Weer een week! Fijn dat het goed gaat. Met 30graden in september wordt je ook wel een tevreden mens. Hier was het vandaag 16graden, brrr. Mijn pompoenen liggen te kleumen in het natte gras.Lieve groet uit de polder

  • 17 September 2010 - 19:33

    CLAAR:

    GOED HOOR, DAT HET NOG LUKT OM AAN JE NACHTRUST TOE TE KOMEN!

  • 19 September 2010 - 20:49

    Alie:

    lekker met 30graden wij doen het met de helft 15 gr .mooi dat reis verslag .je heb het wel lekker druk zo . heel veel succes en veel groetjes van rinus +alie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Mostar

United World College in Mostar

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2011

Januari

05 December 2010

de maand december

23 November 2010

weer terug in Mostar

04 November 2010

alle presentaties zijn gedaan

26 Oktober 2010

weer druk bezig
Eva Gabriëlle

Actief sinds 19 Juni 2009
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 49918

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2009 - 01 Juni 2011

United World College in Mostar

Landen bezocht: