alle presentaties zijn gedaan - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Eva Gabriëlle Jong - WaarBenJij.nu alle presentaties zijn gedaan - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Eva Gabriëlle Jong - WaarBenJij.nu

alle presentaties zijn gedaan

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva Gabriëlle

04 November 2010 | Bosnië en Herzegovina, Mostar

De presentatie voor Shelby Davis zit erop!Ook de presentatie over drugs is gedaan en ik ben over allebei tevreden. Maar natuurlijk zijn er weer andere dingen op de to-do lijst: Extended Essay en Visual Arts bijvoorbeeld. Maar gelukkig is de grootste drukte achter de rug en is het op dit moment vooral de moeheid waar iedereen mee zit.

Afgelopen weekend waren de nichten op bezoek! Het was hartstikke leuk om met hun te eten en elkaar een keer goed te spreken. Ook ben ik zaterdagochtend weer naar het refugee camp geweest. We hebben deze keer de muren gebleekt zodat we ze de volgende keer kunnen verven. Het is heel erg leuk om zoiets voor hun te kunnen doen en ik hoop dat het resultaat mooi zal worden. Ik ga zaterdag weer om het af te maken!


Het wordt in Mostar nu kouder. Het is niet meer mogelijk om zonder jas naar school te gaan. Het regent heel veel dus de paraplu gaat overal mee naartoe. Ik voel dat het weer ook een invloed heeft op de sfeer. Moeheid, stress zijn toch wel de woorden die ik veel om me heen hoor.

Ik vrees dat ik mijn blog niet af kan schrijven omdat mijn computer raar doet :(. Die crasht nu bijna elke dag wel een paar keer: heel vervelend. Als ik nog een gaatje vind vandaag komt er een vervolg!



  • 04 November 2010 - 07:37

    Katrien:

    Fijn dat je tevreden bent over je presentaties. Gelukkig heb je bijna vakantie, kan je lekker relaxen en bijkomen. Al zal je vast werk mee naar NL nemen. Nou ja, dat hoort er bij. Reuze irritant als je computer hapert, Sterkte ermee! liefs K

  • 04 November 2010 - 09:19

    Detmer:

    jammer, want je blogs zijn echt leuk!:D

  • 04 November 2010 - 18:44

    Annette:

    Wat leuk, ik lees je blog altijd met plezier. Fijn dat je presentaties goed gingen. Knap dat je blijft schrijven ook al is het in jouw ogen kort.
    Doe de groeten aan Marius,
    Liefs Annette

  • 04 November 2010 - 19:20

    Jeanette:

    hallo Eva, jammer dat je je jas nu tevoorschijn moet halen... Wij hebben gelukkig nog heel lekker weer gehad dit weekend. Samen met larissa heb ik de film al bekeken van ons weekend. Ze vond het erg leuk!! enne, denk aan de stamppot van je moeder en het heerlijke bad /douche in Berkenwoude!! Dan hou je het nog wel een paar dagen vol. Dikke kus van Jeanette

  • 06 November 2010 - 07:04

    Jantine:

    Balen Eva, dat je met jouw zonder-jas toch de winter niet buiten Mostar kunt houden... Geniet in ieder geval van Nederland! Ik vond t trouwens geweldig om te zien waar jij al bijna 1,5 jaar leeft en waar je je mee bezig houdt. Het was top! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Mostar

United World College in Mostar

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2011

Januari

05 December 2010

de maand december

23 November 2010

weer terug in Mostar

04 November 2010

alle presentaties zijn gedaan

26 Oktober 2010

weer druk bezig
Eva Gabriëlle

Actief sinds 19 Juni 2009
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 48408

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2009 - 01 Juni 2011

United World College in Mostar

Landen bezocht: