mijn laatste dag op vakantie - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Eva Gabriëlle Jong - WaarBenJij.nu mijn laatste dag op vakantie - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Eva Gabriëlle Jong - WaarBenJij.nu

mijn laatste dag op vakantie

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva Gabriëlle

16 Augustus 2010 | Bosnië en Herzegovina, Mostar

Ik heb toch besloten om te gaan bloggen. Geen idee hoe lang ik het ga volhouden en of mensen het leuk vinden om te lezen! Het ligt dus aan jullie of ik door zal gaan! :)

Morgen is de grote reis naar huis! Ik heb enorm veel zin om weer terug te gaan naar Mostar voor het laatste jaar UWC.

Ook al was thuis een enorme verademing en een oase van rust, ik heb zin om meer mensen om heen te hebben en terug te gaan naar de uitdaging die me daar weer te wachten staat.

Daarbij komt dat ik natuurlijk benieuwd ben naar de veranderingen die dit jaar zullen gaan plaatsvinden. Een nieuw kamergenootje, meer schoolwerk en ik ben nu 2e jaars! Ik ben heel nieuwsgierig hoe ik het ga doen op school. Ook al weet ik dat ik mijn cijfers niet nodig heb voor mijn vervolgstudie,ik ben te fanatiek om met 24 punten genoegen te nemen. Op dit moment heb ik 38 punten terwijl het gemiddelde van IB 26 is. Een heel goed gevoel dus! :)

Natuurlijk ben ik ook alweer hard aan het nadenken wat ik NA het UWC wil gaan doen. Ik heb besloten dat ik niet naar de US wil. Op dit moment denk ik erover na om in Nederland te gaan studeren. Misschien op een University College of op een 'normale' universiteit.
Maar dat zijn zorgen voor later, eerst maar eens kijken hoe het weer is om terug te zijn in Mostar.

Op dit moment ben ik aan het pakken voor Mostar. Natuurlijk wil ik te veel meenemen dus er wordt nog een groot pakket naar Mostar gestuurd. Morgen om 10.00 vertrek ik naar Frankfürt om Caro op te zoeken. Daarna reizen wij samen naar Zadar en gaan we langzaam aan naar Mostar. Een hele rustige terugreis dus!

Volgende blog is vanuit Mostar! :)

X Eva

  • 16 Augustus 2010 - 09:19

    :

    Lieve Eva,
    Hartstikke goed dat je bent gaan bloggen! Heel veel succes en houd me op de hoogte! Ik zal het missen... Ik wil eigenlijk dit jaar graag nog wel een keer langskomen!

    Zo te zien is het trouwens heerlijk warm daar!

    xxx! Isa

  • 17 Augustus 2010 - 06:49

    Claar:

    leuk hoor eef, om te lezen.
    voor mij ook makkelijk want kan altijd even nalezen of ik niets vergeten ben nadat ik je gesproken heb.
    straks lift in je naar gouda.
    xx c

  • 23 Augustus 2010 - 15:07

    CLAAR:

    HA LIEVE EVA,
    AL NIEUWS UIT MOSTAR?

    BLOG?
    HIER EEN MOOIE MAANDAG.WAT ERG VEEL REGEN
    , BEN 3 KEER NAT GEREGEND
    en veel gefietst.
    xx CLAAR

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Mostar

United World College in Mostar

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2011

Januari

05 December 2010

de maand december

23 November 2010

weer terug in Mostar

04 November 2010

alle presentaties zijn gedaan

26 Oktober 2010

weer druk bezig
Eva Gabriëlle

Actief sinds 19 Juni 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 49803

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2009 - 01 Juni 2011

United World College in Mostar

Landen bezocht: